0900 2447249support@ihoesjes.nl Bezorging in Nederland en België Bezorging in NL en BE

Specialist in iPhone en iPod hoesjes en accessoires

Bestel binnen 5 uren en 6 minuten en ontvang je bestelling morgen al in huis

Gratis verzending vanaf €30. Normaal tarief €1,95

30 dagen retourrecht. Niet goed? Geld terug!

Achteraf betalen, koop vandaag betaal over 14 dagen

Procedure voor klachten

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Ga dan als volgt te werk voor een snelle en soepele afhandeling.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice.
  2. Vaak zullen we binnen enkele dagen, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je opnemen naar aanleiding van je vraag.
  3. Je ontvangt indien nodig van ons per mail instructies hoe het product het beste geretourneerd kan worden.
  4. Na ontvangst nemen we passende actie zoals we hebben afgesproken. Hierover ontvang je een email bevestiging.

Garantie van onze producten

Wij staan garant voor de producten die we leveren. Je mag naar redelijkheid uitgaan van degelijke producten. Mocht het zo zijn dat het naar redelijkheid niet is wat je had verwacht of hebt kunnen verwachten dan staan wij in voor onze producten. Geef het bij ons aan en wij zorgen voor een passende oplossing.

Ga als volgt te werk.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel met foto's.
  2. Je ontvangt van ons per mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem.
  3. Eventuele verzendkosten voor het opnieuw versturen van producten nemen we voor onze rekening.

Defect bij ontvangst

Wanneer producten defect zijn bij ontvangst kun je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel met foto's.
  2. Je ontvangt van ons per mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem.
  3. Eventuele verzendkosten voor het opnieuw versturen van producten nemen we voor onze rekening.

Geschillencommisie Thuiswinkel

Ben je van mening dat je klacht door ons niet naar behoren is opgelost? Dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie van de Thuiswinkel organisatie. Dat kan via de website www.sgc.nl.