+31 (0)50 - 737 01 52 klantenservice@ihoesjes.nl Bezorging in Nederland en België Bezorging in NL en BE

Specialist in iPhone, iPad en iPod hoesjes en accessoires

Bestel binnen en ontvang je bestelling morgen al in huis

Klantenservice

Geven onderstaande teksten geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op via ons e-mail adres. U kunt snel een reactie verwachten.

Verzending & Bezorging
Wij verzenden gratis binnen heel Nederland. Op werkdagen sturen wij alle bestellingen die gedaan zijn voor 17.00 nog dezelfde dag. Bestellingen daarna of in het weekend gaan de eerst volgende werkdag mee. De levertijd is dus 24 tot 48 uur of in het weekend iets langer. De verzending van de verschillende producten gebeurt in normale bubbel enveloppen. Deze bieden genoeg bescherming zodat er tijdens transport niets beschadigd raakt. Mocht er wel iets beschadigd raken willen wij dat graag binnen 3 dagen na ontvangst van u weten. Als u de beschadigde producten terug stuurt krijgt u een vervanging met hetzelfde product. De verzending gaat via TNT. Normaal gesproken kunt u de dag nadat de verzending is verstuurd de zending bij u verwachten.
Retourneren & Ruilen
De wet kopen op afstand geeft u het recht binnen 7 dagen na ontvangst van het product dit weer terug te sturen zonder opgaaf van reden. Wij vinden dat wat kort. Bij ons heeft u een bedenktermijn van 14 dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Wij doen hier dus ook niet moeilijk over.

Hoe kunt u uw producten ruilen of retourneren?

  1. Meld de retourzending aan via onze site. Heeft u een klant account dan kan dat door in te loggen in uw dashboard en te kiezen voor “retourneren of ruilen”. Heeft u geen klant account dan kan dat via de volgende link, retourzending aanmelden zonder account.
  2. Zodra de retourzending is aangemeld ontvangt u per mail een bevestiging en de verzend instructies.
  3. U kunt vervolgens een formulier uitprinten en deze samen met de producten naar ons versturen.
  4. Zodra de zending bij ons binnen is zullen we het in behandeling nemen en afhandelen. U zult hiervan op de hoogte worden gehouden met een status update per e-mail.
U kunt de producten retourneren naar het adres welke staat op onze bedrjfsgegevens pagina. Ondanks dat u niet verplicht bent een reden op te geven zijn wij daar wel benieuwd naar. Zo kunnen wij wellicht onze producten of diensten verbeteren. Dit is voor ons waardevolle informatie. Bij retourneren ontvangt u vaak binnen ongeveer 1 week en maximaal na 30 dagen het volledige aankoopbedrag terug. 
Bestellingen
Heeft u vragen over uw bestelling, neem dan contact met ons op via onze e-mail adres. Ook als u uw order wilt wijzigen kunt u contact met ons opnemen.
Betaling, Prijs & Aanbiedingen
U kunt bestellingen betalen via iDeal, paypal of credit card. Wilt u op een andere wijze betalen? Neem dan contact met ons op. Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. De prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele fouten. Wilt u gebruik maken van een aanbieding maar bent u te laat? Neem contact met ons op, wellicht kunnen we iets voor u beteken. 
Met digitale acceptgiro uw bestelling achteraf betalen via AfterPay
Ja, dat kan. AfterPay voert voor ihoesjes.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij ihoesjes.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 125,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 200,-. Wij brengen hiervoor slecht €1,- extra in rekening.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevens controle uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Account informatie updaten
Door in te loggen in onze webshop kunt u uw account informatie updaten. Zorg er altijd voor dat deze gegevens actueel zijn om problemen te voorkomen. Kwam u na het plaatsen van een order er achter dat uw gegevens verouderd zijn? Laat ons dit weten via een e-mail.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen door de volgende stappen te doorlopen. U kunt onze catalogus bekijken en een product toevoegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kunt u verder winkelen of afrekenen. Als u klaar bent om af te rekenen kunt u klikken op de grote knop in de winkelwagen om door te gaan naar het afreken scherm. Hier kunt u uw NAW-gegevens invoeren om af te reken of inloggen als u al een account heeft. U kunt er voor kiezen om af te reken als gast of een account aan maken. Vervolgens kiest u een voor u geschikte betaalmethode. Verder dient u akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden voordat u verder gaat. Deze kunt u eerst doorlezen op scherm of eerst uitprinten. Nadat u akkoord bent gegaan door middel van een vinkje te zetten kunt u uw bestelling bevestigen. Hierna zal u doorgestuurd worden naar de gekozen betaal pagina. Hierna kunt u de instructies op het scherm volgen, deze zullen voor elke betaalwijze anders zijn. Nadat u de betaalwijze heeft afgerond keert u terug naar onze webshop. Daar zult u de verdere verloop van uw bestelling zien. Ook zult u een mail van ons ontvangen ter bevestiging. Hierin zal de verdere procedure voor het afhandelen van uw bestelling uitgelegd worden. Als u een account heeft aangemaakt kunt u inloggen om de status van uw bestelling te volgen.