+31 (0)50 - 737 01 52 klantenservice@ihoesjes.nl Bezorging in Nederland en België Bezorging in NL en BE

Specialist in iPhone en iPod hoesjes en accessoires

Bestel binnen en ontvang je bestelling morgen al in huis

Klantenservice

Geven de onderstaande teksten geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op via ons e-mail adres. Je kunt snel een reactie verwachten.

Verzending & Bezorging
Wij verzenden gratis binnen heel Nederland. Op werkdagen sturen wij alle bestellingen die gedaan zijn voor 17.00 nog dezelfde dag. Bestellingen daarna of in het weekend gaan de eerst volgende werkdag mee. De levertijd is dus 24 tot 48 uur of in het weekend iets langer. De verzending van de verschillende producten gebeurt in normale bubbel enveloppen. Deze bieden genoeg bescherming zodat er tijdens transport niets beschadigd raakt. Mocht er wel iets beschadigd raken willen wij dat graag binnen 3 dagen na ontvangst van je weten. Als je de beschadigde producten terug stuurt krijg je een vervanging van hetzelfde product. De verzending gaat via TNT. Normaal gesproken kun je de dag nadat de verzending is verstuurd de zending verwachten.
Retourneren & Ruilen
De wet kopen op afstand geeft je het recht om binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling, het bestelde product terug te sturen Wij vinden dat wat kort. Bij ons heb je een bedenktermijn van 30 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Wij doen hier dus ook niet moeilijk over.

Hoe kun je producten ruilen of retourneren?

  1. Meld de retourzending aan via onze site. Heb je al een klant account dan kan dat door in te loggen in je dashboard en te kiezen voor “retourneren of ruilen”. Heb je geen klant account dan kan dat via de volgende link, retourzending aanmelden zonder account.
  2. Zodra de retourzending is aangemeld ontvang je per mail een bevestiging en de verzend instructies.
  3. Je kan vervolgens een formulier uitprinten en deze samen met de producten naar ons versturen.
  4. Zodra de zending bij ons binnen is zullen we het in behandeling nemen en afhandelen. Je zal hiervan op de hoogte worden gehouden met een status update per e-mail.
Je kan de producten retourneren naar het adres welke staat op onze bedrijfsgegevens pagina. Ondanks dat je niet verplicht bent een reden op te geven zijn wij daar wel benieuwd naar. Zo kunnen wij wellicht onze producten of diensten verbeteren. Dit is voor ons waardevolle informatie. Bij retourneren ontvang je vaak binnen ongeveer 1 week en maximaal na 30 dagen het volledige aankoopbedrag terug. 
Bestellingen
Heb je vragen over je bestelling, neem dan contact met ons op via onze e-mail adres. Ook als je je order wilt wijzigen kan je contact met ons opnemen.
Betaling, Prijs & Aanbiedingen
Je kan bestellingen betalen via iDeal, paypal of credit card. Wil je op een andere wijze betalen? Neem dan contact met ons op. Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. De prijzen zijn onder voorbehoud van eventuele fouten. Wil je gebruik maken van een aanbieding maar ben je te laat? Neem contact met ons op, wellicht kunnen we iets voor je beteken. 
Met digitale acceptgiro uw bestelling achteraf betalen via AfterPay
Ja, dat kan. AfterPay voert voor ihoesjes.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij ihoesjes.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 125,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 200,-. Wij brengen hiervoor slecht €1,- extra in rekening.
Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevens controle uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Account informatie updaten
Door in te loggen in onze webshop kun je je account informatie updaten. Zorg er altijd voor dat deze gegevens actueel zijn om problemen te voorkomen. Kwam je na het plaatsen van een order er achter dat je gegevens verouderd zijn? Laat ons dit dan weten via een e-mail.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kunt een bestelling plaatsen door de volgende stappen te doorlopen. Je kunt onze assortiment bekijken en een product toevoegen aan je winkelwagen. Vervolgens kun je verder winkelen of afrekenen. Als je klaar bent om af te rekenen kun je kikken op de grote knop in de winkelwagen om door te gaan naar het afreken scherm. Hier kunt je je NAW-gegevens invoeren om af te reken of inloggen als je al een account heeft. Je kunt ervoor kiezen om af te reken als gast of een account aanmaken. Vervolgens kies je een voor jou geschikte betaalmethode. Verder dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden voordat je verder gaat. Deze kunt je eerst doorlezen op scherm of eerst uitprinten. Nadat je akkoord bent gegaan doormiddel van een vinkje te zetten kun je je bestelling bevestigen. Hierna zal je doorgestuurd worden naar de gekozen betaalpagina. Hierna kun je de instructies op het scherm volgen, deze zullen voor elke betaalwijze anders zijn. Nadat je de betaalwijze hebt afgerond keer je terug naar onze webshop. Daar zul je de verdere verloop van je bestelling zien. Ook zul je een mail van ons ontvangen ter bevestiging. Hierin zal de verdere procedure voor het afhandelen van je bestelling uitgelegd worden. Als je een account hebt aangemaakt kun je inloggen om de status van je bestelling te volgen.